Dzień dobry

Witajcie, z tej strony Sida.

Na wstępie chciałabym uprzedzić, że nie mam doświadczenia w prowadzeniu blogów. Właściwie to moje pierwsze podejście od czasów podstawówki, kiedy to blogowanie polegało jedynie na publikowaniu jak największej ilości świecących, brokatowych gifów znalezionych w Google Grafika. Nie mogłam jednak pozwolić, by to mnie powstrzymało, więc kiedy tylko poczułam Powołanie czyt. pozazdrościłam tych ładnych blogów, które ostatnio wszyscy mają założyłam te oto Muzeum.

Mam zamiar pisać tu recenzje. Czy może raczej "recenzje", nie wiem. Będą to po prostu moje wywody na temat ogólnie pojętych rzeczy. Głównie takich, o których już każdy w internetach zdążył się wypowiedzieć.
Przeczytacie tu o książkach, komiksach, serialach, filmach i grach. I o wszystkim, co akurat wpadnie mi w oko. Słowem, będzie to coś, czego nie widzieliście jeszcze nigdy na żadnym innym blogu.

To by było na tyle. Pierwsza poważna (a przynajmniej poważniejsza niż ta) notka pojawi się już niedługo.
Dziękuję za uwagę. Czujcie się zaproszeni do zostawiania komciów i wypunktowywania, co zdążyłam zrobić źle.

Comments

  1. Znalazłam tylko jeden zbiegły przecinek, sprzed czego:

    Słowem, będzie to coś czego nie widzieliście jeszcze nigdy na żadnym innym blogu.

    //Grammar nazi Shun ;)

    ReplyDelete

Post a Comment